Ֆլեշմոբ

1.Նշվածներից ո՞ր ծաղիկը որպես մարդու անուն չի օգտագործվում։

զանգակ

2. Տրված նախադասության մեջ թաքնվել են գույների երեք անվանումներ, փորձի՛ր գտնել դրանք՝ ուշադրություն դարձնելով տառերի հաջորդականությանը։

Կար մի րոպե, որ կարող էր թվալ, թե մենք կստանանք լուր թշնամու նահանջի մասին։

կարմիր, ալ, լուրթ- կապույտ

3. Երեխաները Զատկի տոնին զվարճալի պայքար սկսեցին հավկիթներից ուժեղագույնը գտնելու համար։

Այս նախադասության մեջ կա մի բառ, որն ունի համանուն տարբերակ, և կա մի բառ, որի հոմանիշը ունի ամսվա անունով համանուն տարբերակ։ Գտի՛ր և բացատրի՛ր համանուն տարբերակները:

հավկիթ- ձու, պայքար- մարտ

4. Իսկ այժմ «այր» բառի համանուն տարբերակները փնտրի՛ր բառարանում և դրանցով կազմի՛ր նախադասություններ։

Այր- տղա, տղամարդ, ամուսին: Հայկ անունով տղան փրկեց փոքրիկ կատվիկին: Տիգրան Մեծը շատ ուժեղ տղամարդ էր: Իմ հայրիկը մայրիկիս ամուսինն է:

5. Մ (մեն) տառը զբոսանքի էր դուրս եկել անտառ և կանգնեց մի քարանձավի դիմաց։ Ի՞նչ բառ ստացվեց (նախորդ առաջադրանքը կօգնի քեզ գտնել այդ բառը)։

Մայր

6․ Իսկ ո՞ր բառի տնակում չի կարող բնակվել Մ տառը։

Անբասիր

7. Նշված բառերի դիմաց ավելացրո´ւ մեկական տառ այնպես, որ նոր բառ ստանաս։

Արև, ամպ, պիտակ, կար, այլ, այծ, պար, տապ, արկ, արի

Բարև, լամպ, սպիտակ, նկար, քայլ, կայծ, ապար, շտապ, պարկ, տարի;

8. Գուշակի´ր հանելուկի պատասխանը:

Մանուկն եկավ՝ պայծառ, անգին,
Կանաչ շորեր ունի հագին,
Թողեց հետքեր նա ամենուր,
Ծաղկով լցրեց դաշտն ու այգին:

Գարուն

9. Մայրիկիդ անունով աքրոստիկոս հորինի´ր և տեղադրի´ր այստեղ։

Աշխեն, իմ մայրիկ, դու ինձ համար աննման ես,

Շատ գեղեցիկ ես,

Խաղաղ աչքերով ես,

Եվ դու իմ երազանքն ես,

Նման ես թագուհու:

10. «Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն…» շարունակելով միտքը` հորինի´ր պատմություն:

Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն, ծառերն են բացվում բոլորը ուրախ տրամադրությամբ շնորհավորում են գարնան գալիքը: Ամենուր լսվում է թռչունների ուրախ դայլայլը: Արևի ջերմ շողերը տաքացնում է աշխարհը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *